Crug

 

Christian Tour

Brandingul companiei

Christian Tour este liderul pieței de vacanțe din România și un jucător din ce în ce mai puternic în segmentele ticketing și servicii de turism și călătorie pentru companii. Primele lucrări pe care le-am făcut pentru acest brand datează din 2006, pe când compania părea să fie la ani lumină distanță de statutul actual.

 

În 2013 brandul devenise foarte vizibil. Nevoile sale de comunicare erau mai mari ca niciodată, deoarece Christian Tour devenise compania care oferă soluții complete de turism și călătorie, indiferent dacă e vorba despre bilete de avion, despre organizări de evenimente, despre cazări sau pur și simplu despre vacanţe. Identitatea vizuală pe care o puseserăm la punct în 2006-2007 trebuia îmbunătățită și dezvoltată, pentru a-i putea oferi brandului instrumentele de care avea nevoie ca să se poată exprima în toate noile medii în care trebuia să comunice.

 
 
Primul pas al procesului de rebranding a fost întocmirea platformei de brand. Cu această ocazie am pus pe hârtie cele opt valori care stau la temelia brandului. Implicit, ele erau percepute de mulți dintre cei care intrau în contact cu Christian Tour, însă niciodată până acum aceste lucruri nu fuseseră consemnate într-un material care să fie disponibil oricând pentru toți cei care trebuie să înțeleagă bine brandul.
 
 
Odată finalizată partea teoretică a urmat retușarea logoului. Simbolul a fost simplificat, iar logotipul a fost refăcut. Pentru această din urmă operațiune a fost creat un tip de literă gros și rotunjit, astfel încât noul logotip este mai simplu, mai prietenos și mai lizibil.
 
 
Noua paletă cromatică – formată din 12 culori tonice și optimiste – este suficient de generoasă pentru a crea diversitate vizuală pentru numeroasele aplicaţii. La baza sistemului grafic secundar se află pătratul, care face trimitere directă la forma logoului. Cu toate acestea, nimic nu este static. Acest element se construiește pe baza unor reguli prestabilite (culoare, distanţă minimă/maximă între elemente ș.a.m.d.), dar care îi îngăduie să ia forme infinite. Practic, dinamismul sistemului grafic secundar vorbește despre diversitatea serviciilor și produselor oferite de Christian Tour.
 
 
 
 
 
 
 
 

proiecte similare