Europa Travel
Prezența online
Europa Travel e un brand care funcționează în mare măsură în mediul online, iar newsletter-ul, pagina de Facebook și banner-ele web sunt trei dintre cele mai importante canale de comunicare. Toate aceste materiale au fost refăcute în spiritul noii identități vizuale. Drept urmare, de-acum încolo Europa Travel poate vorbi pe Internet pe o singură voce, bine adaptată personalității brandului.
Pentru newsletter-ele Europa Travel există trei categorii principale de public: clienții propriu-ziși, membrii Clubului Europa Travel și agențiile de turism revânzătoare. Cum informațiile de interes au anumite particularități pentru fiecare dintre acestea, au fost pregătite trei șabloane de newsletter. Există și un al patrulea șablon, cel din imagine, care este dedicat ofertelor speciale. Însă acesta din urmă reprezintă de fapt un caz particular al newsletter-ului destinat clienților.
Pe Facebook, în locul pozei de profil se folosesc diverse ipostaze ale simbolului din logo, în funcție de sezon. Astfel brandul demonstrează că trăiește, iar fanii au un motiv în plus pentru a urmări pagina Europa Travel.
Campaniile de promovare se vor desfășura în bună parte în mediul online, iar bannerele web vor fi primele materiale prin care mulți dintre potențialii clienți vor interacționa cu Europa Travel. Cum orice improvizație poate pune în pericol integritatea vizuală a brandului, au fost construite șabloane pentru cele mai frecvent folosite dimensiuni de banner, în care au fost definite pozițiile tuturor elementelor identitare. În cazul unei noi campanii, disignerul va scăpa destul de ușor: având șablonul, tot ce va trebui el să facă va fi să schimbe imaginea și să modifice textul mesajului și prețul.
Iată câteva exemple care demonstrează cât este de flexibil, dar în același timp cât de bine vorbește sistemul de bannere pe limba brandului.
Toate regulile grafice după care brandul Europa Travel funcționează în mediul digital au fost enumerate și explicate într-un manual. Astfel, cei care gestionează newsletter-ul, pagina de Facebook și campaniile de bannere au un instrument la care pot face apel de fiecare dată când vor avea vreun dubiu.