Violet
Naming & identitate vizuală
Violet este o clinică stomatologică al cărei punct forte nu este mărimea bugetului de marketing, ci buna pregătire medicilor și dorința lor de a le oferi pacienților o experiență excelentă. Am început proiectul cu o enumerare a locurilor comune de care e minat acest sector. Cele mai multe clinici au în nume un cuvânt care trimite la excelență (elit, plus, estet etc.) și altul care vorbește despre stomatologie (denta, stoma etc.), iar logoul simbolizează în mod invariabil un dinte. Iată lucrurile pe care trebuia să le ocolim.
Numele e scurt și memorabil, sistemul cromatic este plin de personalitate și evită verdele și albastrul – cele două culori omniprezente în brandingul majorității clinicilor stomatologice – iar simbolul evită clișeul, deși în mod evident cele patru petale sunt de fapt secțiuni ale unui dinte.
Pagina web e ușor de navigat și conține doar informație relevantă: medicii, serviciile oferite, prețurile, o facilitate de programare online, un calup de sfaturi stomatologice și o zonă de contact. Am acordat atenția cuvenită rețelelor sociale: link-urile către Facebook și YouTube apar într-o poziție privilegiată indiferent de pagina în care se află vizitatorul, iar secțiunea dedicată ofertelor speciale e la rândul ei tratată cu mare atenție.