ANPCDEFP
Connector 2015 – branding de eveniment
Educația nonformală reprezintă o alternativă la sistemul clasic (formal) de învățare, cu anumite particularități foarte atractive. De exemplu: este centrată pe nevoile reale de învățare ale beneficiarului, presupune învățarea în ritm propriu, se bazează pe metode active și interactive de învățare și susține dezvoltarea personală a indivizilor și a grupurilor. În România, abordarea nonformală a educației este la început de drum, iar clientul nostru, Agenția Națională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării Profesionale (ANPCDEFP), este unul dintre promotorii ei cei mai activi.
Identitatea vizuală pe care am propus-o a avut în centrul ei ideile de interactivitate și cooperare. Iar logoul, datorită numeroaselor sale ligaturi, a făcut acest mesaj cât se poate de transparent.
Limbajul grafic al proaspătului brand este destul de strâns și face trimitere directă la principalele valori ale brandului Connector. Este vorba despre învățare, cooperare, participare, rețea, încredere și solidaritate.
Sistemul cromatic și tipografia sunt elementele care fac legătura cu brandul mamă. Astfel, tipul de literă folosit în toate materialele de comunicare ale evenimentului este Irma – adică tocmai ceea ce am folosit pentru titluri pe materialele ANPCDEFP – iar culorile cu care am lucrat sunt luate din pachetul cromatic care a fost pus la punct pentru ANPCDEFP.